تبلیغ ضد نازی برای مرسدس [ویدئو]
 

در این کلیپ یک دستگاه C-class جدید به اوایل سالهای 1890 میلادی و حومه شهر بران آئو (Braunau am Inn) که در شمال اتریش و نزدیکی مرزهای باواریای آلمان واقع شده، می رود. بر سر راه این مرسدس چند کودک قرار دارند که سیستم پیشگیری از تصادف PRE-SAFE Brake مرسدس فعال می شود. همانطور که می دانید این سیستم درحالت عادی وقتی مانعی بر سر راه خودرو شناسایی کند تنها با 40% نیروی ترمز اقدام به کاهش دادن سرعت کرده اما بعد از 0.6 ثانیه اگر راننده عکس العملی نشان ندهد این سیستم بصورت اتومات وارد مدار شده و با 100% نیروی ترمز خودرو را متوقف می کند.

این مرسدس همچنان به راه خود ادامه می دهد تا اینکه دوباره کودکی که در حال بادبادک بازی است بر سر راهش ظاهر می شود؛ اما این بار نه تنها سرعت خودرو کاسته نشده بلکه حتی با یک شتابگیری ناگهانی او را زیر می گیرد. به جمله پایانی این کلیپ خود دقت کنید که تقریبا مترادف ضرب المثل خودمان است: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

سازندگان این کلیپ یعنی Tobia Haase و Jan Mettler و Lydia Lohse گفته اند که آنها صرفا میخواستند نشان دهند که اگر برای ماشین ها مفاهیمی مانند روح و اخلاق معنا پیدا می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ اما در این میان تصمیم شما چیست؟ اگر به گذشته برگردید آیا حاضرید کودکی را بکشید تا در آینده جان میلیون ها نفر را نجات دهید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 710
بازدید ماه : 12897
بازدید کل : 462611
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2